25 Haziran 2016 Cumartesi

Loreal Paris Güneş Kremi

Herkese merhabalar. Bu sıcak yaz günlerinde makyaj yapmak o kadar zor o kadar zor ki yüzüme sürdüğüm her şey dışarı çıktığım an eriyecekmiş gibi hissediyorum ve o yüzden çoğunlukla güneş kremimi sürüp kendimi dışarı atıyorum. Artık hepimiz biliyoruzki güneş kremleri yüz ve eller için yaz-kış kullanılması gereken ürünler.
Eğer beyaz tenliyseniz güneş lekeleri çok daha fazla göze batar hale geliyor ve daha da artmasını engellemek için, yaşlanmayı ve güneşin cildinizdeki olumsuz etkilerini engellemek için güneş kremleri birer parçmız olmuş durumda. Bende bu gün sizlerde Türkiyede olup olmadığını bilmediğim ama bir şekilde elinize geçerse fikriniz olsun diye paylaşmak istediğim güneş kremi hakkında ki bilgilendirme yazımı paylaşıyor olacağım.



Bundan yaklaşık 1 hafta kadar önce instagram sayfamda Loreal paris markasına ait bu 50+ güneş koruması içeren ürünü aldığımı sizlere duyurmuştum. Aldığım günden beri ürünü kullanıyorum. İçersinde gliserin, e vitamini gibi maddeler bulunuyor. Cildinize sürdüğünüzde çok kolay emiliyor ve açıkcası bence makyajın kalıcılığında arttırıyor. Yağlı olan cildimde yanak, çene ve burun çevremde yağlanma yapmasına rağmen sivilcelenme yapmadı. Fakattt alnımda daima bulunan asla uçlanmayan kabarcık şeklindeki sivilcelerime de yenileri eklendi. 50tl ye tekabül edecen bir fiyatı olan bu ürüne bence normal cilt tipine sahip olanlar eğer temin edebiliyorlarsa ve güneş kremi arayışındaysa bence bir şans verebilirler fakat ben bittikten sonra yenisini almayı malesef düşünmüyorum.

1 yorum :