5 Mayıs 2016 Perşembe

KIKO Smart Eye Pencil 801-811



Günaydınlarr :) Aslında siyahtan başka rek göz kalemi kullanmayan ben bu gün yeni iki göz kalemiyle karşınızdayım. Genellikle göz içime ve kirpik diplerime eyeliner şeklinde kullandığım için daha önceleri başka renk göz kalemine hiç ihtiyaç duymamıştım ama ve lakin yaklaşık üç ay gibi bi süredir günlük makyajımda eyeliner kullanmayı bıraktım diyebilirim.
Onun yerine artık toprak tonları far kullanıp far paletimdeki en koyu renginide kirpik diplerime geçiyorum ve dağıtıyorum. Ama ben bunuda günlük makyaj için fazlasıyla uzun vakit aldığını düşünmeye başlamıştım. İşte tamda bu yüzden gittim dün iki farklı renk göz kalemi kaptım. Ve sizler içinde hemen bi detay yazısı yazdım ama bu günkü yazım konuk yazar olarak blogkızsalşeyler'de yayınlanacak. Hepinizi oraya bekliyorum musmutlu günler :)


2 yorum :

  1. Güzel paylaşımın için teşekkürler yazın çoktan yayına girdi bile :-)

    YanıtlaSil
  2. Ben tesekkür ederim bu hafta blogunda banada yer verdiğin için :)

    YanıtlaSil