4 Mayıs 2016 Çarşamba

Nivea Lip Butter

Günaydınlar, herkese yeniden merhabalar. Bu gün sizlere asıl konudan uzaklaşmamak adına bir ürün incelemesi yazısı yazdım. Ta taaa karşınızda benim her gece uyumadan önce severek kullandığım nivealarımdan biri olan ahududu aromalı lip butterım. Ürünün vanilya aromalı ve klasik olanıda mevcut ben kokusu sebebiyle bunu tercih ettim.

Ürün bir nivea klasiği ve benim en sevdiğim olan şekliyle metal bir ambalaja sahip. Nem oranı bence fazlasıyla yüksek gece uyumadan önce çok kalın olmayan bir tabaka halinde dudaklarınıza sürdüğünüz zaman sonraki güne yumuşacık dudaklarla başlıyorsunuz. Ürün 16.7gr yani bence fazlasıyla çok ve de zaten denemiş olanlarınız bilir ama inanılmaz bereketli, kısa sürede bitirmek bence çokta mümkün değil.

Ben mümkün olduğunca ev dışında kullanmıyorum hijyen açısından çünkü uygulamayı parmaklarınızla yapmanız gerekiyor ve gün içerisinde sürekli ellerimizi yıkamamız her an mümkün olmayabiliyor. Dışarda kullanım için stick olanları daha uygun buluyorum ama tabi bu tamamen benim tercihim. Ürünü neredeyse tüm marketlerde bulabilirsiniz, fiyatı 9.90 Tl  ama indirimde daha uyguna bulunabileceğini düşünüyorum. Umarım sizlerde dener memnun kalırsınız ve kendi sevdiklerinizi aşağıda yorumlar kısmında benimle paylaşmayı lütfen unutmayın. Hoşçakalın.. :) 


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder