9 Mayıs 2016 Pazartesi

İstanbul'un Kahvaltı İçin Güzel Mekanlar


  Merhabalar kısa bir haftasonu arasından sonra yine karşınızdayım. Sizleri sürekli makyaj, sürekli ürün olarak boğmamak adına bu gün başlıktanda anlaşılacağın gibi daha önce gittiğim lezzet olarakta bizzat onayladığım bir kaç mekan ismi vereceğim :) Hadi o zaman başlayalım :)
 Ilk mekanımız Mado-Emirgan

 
Görseldeki gibi bir manzaraya ve yine görseldeki gibi gayet klasik bir kahvaltı tabağına sahip olmasına rağmen menüde birden fazla kahvaltı tabağı türü ve kahvaltı çeşiti bulmak mümkün. Ve su böreği gerçekten harikaa.. Fiyat olarak ortalamanın  üstünde sayılmaz ama tabi bu sizin masanızda neler görmek istediğinize görede değişiklik gösteriyor. Ulaşım için ise taksi ve özel aracın yanı sıra  4.Levent'den dolmuş veya 25E başta olmak üzere bir çok İETT otobüsünü kullanabilirsiniz.

Tatlı Köşem- Caferağa, Moda


 Çok fazla kalabalık olmayan, genellikle benim için uzun süre görmediğim arkadaşlarımla açık kapatmaya bire bir olan bir mekan. Ufak tefek bir o kadarda sevimli görünen bu mekanın dışarıdan da masaları mevcut ve ister içeride ister dışarıda oturup kahvaltınızı yapıp veya tatlınızı yiyip sohbet edebilmenize olanak sağlıyor. Menüsünde kahvaltı için yine birden fazla çeşit bulmak mümkün. Fiyat olarak gayet ortalama bir menüye sahip. Ulaşımı ise ben genelde yürüyerek sağlıyorum neden bilinmez ama kadıköyde trafigin yoğun olmadığı kısımlarda yürümek bana apayrı bir huzur veriyor. O yüzden size direk adres yazıyorum :) 

Caferağa Mahallesi, Moda Caddesi, No 19, Kadıköy, İstanbul.
 
Kuleli Yakamoz- Çengelköy, Üsküdar




Yine deniz yine ben.. Yakamoz'un yukarıda bahsettiğim diğer mekanlar kadar fazla tabak alternatifi yok klasik 3 tip kahvaltısı mevcut  yani serpme, tabak, açık büfe ve fiyat olarakta bir parça ortalamanın üzerinde sayılabilir. Ama kulelinin o sakinliği, denizin huzuruna bence değer. Ulaşım için özel araç ve taksi haricinde üsküdardan beylerbeyi tarafına giden toplu taşıma araçlarını kullanabilirsiniz. Ben yinede adres ekliyorum hemen, Çengelköy Mahallesi, Kuleli Caddesi, No 69, Üsküdar, İstanbul.

Evet şimdilik gittiğim ve sizlerlede paylaşmaya değer gördüğüm mekanlardan bir kaçı bu kadar umarım sizlerde gidip deneme fırsatı bulmuşsunuzdur ya da en kısa zamanda böyle bir fırsat yakalarsınız. Yarın görüşmek üzere kendimize iyi bakın :)

****Görsellerin tamamı internetten altındır.****
 



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder