6 Mayıs 2016 Cuma

Yves Rocher Ekspres Makyaj Temizleyici


 Yeni bir güne günaydınlaar :) bu günün yazı konusunun benim en sevdiğim keşfettiğimden beride bitmeden yedeklediğim ürün olan yves rocher markasına ait ekspres makyaj temizleyici olmasını istedim.

  Çift fazlı bir ürün ve bu yüzden kullanmadan önce çok iyi bir şekilde çalkalamanız iki sıvıyı birbirine iyice karıştırmanız gerekiyor. Tüm suya dayanıklı makyajınızı pamuğa aldığınız bir kaç damla ürünle temizlemeniz mümkün ki bu yüzdende bitmesi hayli uzun sürüyor. Ben ortalama altı ayda bir yeni paketi açıyorum. Çok yağlı bir his bıraktığını bir çok yorumda okudum daha önce evet pamuğunuza çok fazla alırsanız yağlı bir his bırakıyo doğru ama bir kaç damla aldığınızda gözünüzün etrafında anormal bir yağ bırakmıyor. Bıraktığıda zaten içerisindeki yağı uçucu oldudu için beş dakika içerisinde kendiliğinden kayboluyor.  Aynı zamandada organik peygamer çiçeği içeriyor ve bitkisel bir formüle sahip. Ürünü tüm yves rocher mağazalarında ve yves rocher'in internet sitesinde bulabilirsiniz. Fiyatı 29,90 tl online alışverişte daha uyguna almanız mümkün.



Hala bu kampanyaları devam ediyormu çok emin değilim ama eğer yves rocher kartınız varsa ve bu kartla ilk alışverişiniz olacaksa bu makyaj temizleyiciyi sizlere ilk alışverişinizde hediye ediyorlar. Her ihtimale karşı aklınızda bulunsun kartla yapacağınız ilk alışverişte sormayı unutmayın :) Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder