18 Mayıs 2016 Çarşamba

Ağız Bakım Ürünlerim


Herkese yeniden merhabalar. Bu günkü yazımda sizlere ağız bakımımda rutin olarak kullandığım ürünlerden bahsetmek istedim. Öncelikle söylemem gerekiyor ki öyle diş fırçasıyla, ağız bakım suyuyla yatıp kalkan bir tip değilim günde iki kez sabah ve akşam olmak üzere dişlerimi fırçalamam yeterli oluyor benim için. Ama elimden geldiğince dikkat etmeye bir rutin oluşturmaya çalışıyorum. Çünkü gün içerisinde çok fazla çay kahve tüketiyorum.Lafı fazla uzatmadan ana konuya geçelim artık.



Muhtemelen dikkatinizi diş macunumun markası çekecektir. Hemen açıklıyorum malumunuz daha önceki yazılarımda da defalarca dile getirmiştim ama ilk kez bu yazımı okuyacak olanlar için tekrar söylemekte fayda var eğitimim sebebiyle yurt dışındayım ve aslında Türkiyede bildiğimiz kullandığımız markalar burada yanlızca isim olarak değişiklik gösterebiliyor. Bu da onlardan birisi. Aslında diş macunum sanıyorum ki İpana 3D white luxe parlatıcı etkili olanı. Çok emin değilim bundan çünkü ambalajlarında da farklılıklar var. Türkiyeye döndükten sonra o olmadığını anlarsam hemen düzeltme yapacağım. Eğer sizlerde kullanıyorsanız olmadığını farkederseniz aşağıya yorum olarak bırakırsanız sevinirim. Yaklaşık bir haftadır falan bunu kullanıyorum ve daha önce kullandığım signal white now, colgate optik beyaz gibi beyazlatıcı etkili olan diş macunlarından çok daha fazla memnun kaldığımı söylemeliyim. Bence daha başarılı. Ve dişlerimi aşındırdığını hissetmiyorum.
Diş fırçamda Oral-b markasına ait pro-flex yine 3D white luxe serisine ait. Tamamen tesadüf eseri denk gelmiş. Normalde çok dikkat etmem aynı seri ürünü kullanıp kullanmadığıma. Yine diş fırçamdanda gayet memnunum. Diş etlerim hassas olduğu için ben yumuşak olanını kullanıyorum ve yumusak bir kıl yapısı olmasına rağmen temizlik etkisinden memnunum.

 Bunlara ek olarak 2 günde bir akşamları yatmadan öncede listerine advanced white kullanıyorum. Her gün sabah ve akşam ağız bakım suyu kullanmak bana çok fazla geliyor neden bilmiyorum ama ben rutinimi bu şekilde oluşturdum. Listerine hakkında kısa bi yazı yazmıştım instagram hesabımda mevcut buraya tıklayarak o yazımada ulaşabilirsiniz. Diş ve ağız bakımı kişisel ihtiyaçlara göre çok fazla değişiklik göstereceği için çok söylenilecek bir şey yok bence o yüzden bu günkü yazımı burada noktalıyorum kendinize iyi bakın :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder