3 Mayıs 2016 Salı

Magic lip balm


Merhabalar yeni almış olduğum bir kararla artık her gün düzenli olarak bir yazı yayınlayacağım. Yazılarımın içerikleri tamamen ürün incelemesi olmayacak sizleri çok boğmamak adına çeşitli konulardan, özel olarak ilgilendiğim şeylerden de bahsedeceğim umarım böyle zamanla sohbet, dedikodu kafasında bir blog olacak buralar. Gelelim bu günkü konumuz olan ve düzenli yazının ilk gün konusunu bildiğim yerden seçip ürün incelemesiyle başlamak istiyorum.


Bitenler mi deseeeeem, vazgeçilmezler mi desem inanın bilmiyorum ama ürünün fotoğrafından da anlayacağınız gibi dibini gördüğüm bir ürün var karşınızda. Watsonslarda satılan watsons’un kendi ürünü olan magic lip balm. Lise yıllarımdan beri muhakkak çantamda bulunan bir ürün kendileri.

Gerçekten çok başarılı bir nemlendiriciliği var. Etrafındaki renkten anlaşılıyordur muhtemelen ama ben yinede değinmek istiyorum. Aslında normal sıradan nemlendiriciler gibi şeffafa benzer bir renge sahip ama dudağınıza sürdüğünüz zaman vücut ısısından mı yoksa başka bir şeyden mi anlayabilmiş değilim böyle çok doğal hafif pembemsi bir renge dönüşüyor ki bence bu özelliği sebebiyle makyaj öncesi dudak nemlendirici olmak için çok uygun değil. Ama doğal günlük bir makyaja gayet başarılı bir ruj ama değil bir görüntü sağlamaya bire bir. Tüm watsonslarda bulabilirsiniz ve sanıyorum 7 tl gibide bir fiyata sahip. Atın çantaya dursun acil durumda gün kurtarsın denilebilir bence J Dediğim gibi uzunca yıllardır ben severek kullanıyorum umarım sizlerde dener ve memnun kalırsınız. Farkındayım çok uzun bir yazı oldu, kendinize çok iyi bakınnnn. İyi geceler :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder