19 Nisan 2016 Salı

Nivea Nemlendirici



merhabalar instablogumda yazılarını
yazmış olduğum ürünleri hemen burayada ekliyorum. öncelikle ilk bahsediceğim ürünüm kyazmış olduğum ürünleri hemen burayada ekliyorum. öncelikle ilk bahsediceğim ürünüm klasik, bildiğimiz, anane kokan nivea nemlendirici krem. Ben el kremi olarak kullanıyorum eğer çok çok kuru hissedersem birer nokta olarak yanaklarımada sürdüğüm zamanlar oluyor çünkü elimin altında daima bulunuyor oluyor ve tabikide bunun bi küçük boyundan bi tanede çantamda var. Eğer cildiniz yağlıya dönükse siz sakın yapmayın bunu çünkü kıvamı oldukça yoğunn ama gece uyku öncesi güzel bakımlı eller için sürüp nemlendirici eldiveninizi giyip yatmaya birebir, aynı zamanda bu kremi tahriş içinde kullanabilirsiniz. Fiyatı sanırım 10-12  lira civarı bir şey çok emin değilim. Tüm marketlerde watsons ve gratislerde bulabilirsiniz. Çok fazla bi detaya gerek görmüyorum çünkü çok klasikleşmiş bi ürün zaten ama ilk dam akıllı incelememi bildiğim emin olduğum bir ürünle yapmak istedim :) kendinize iyi bakın :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder