5 Nisan 2016 Salı

İlk Post :)

Merhaba :) bu gün ilk postum için koşa koşa gittim ve alışveriş yaptı çok fazla bişey aldım diyemem ama sanırım bu hafta için yeterli olacaktır. O halde başlayalım.
İlk olarak KIKO Milano'dan aldıklarımdan bahsetmek istiyorum. Yeni bi concealer'a ihtiyacım vardı mağazadaki arkadaştanda yardım alarak benim için en uygun olanının ''Soft Focus Concealer-01 Chario'' olan olduğuna karar verdik ben şu an yurt dışında olduğum için fiyatı 7.50 EUR ama malesefki tr deki fiyatı hakkında herhangi bi bilgim yok mağazası yeni açıldığı için henüz gidip gezme fırsatım olmadı. Döndükten sonra bakıp tekrar bi karşılaştırma yapıcam :) gelelim diğerlerine kendi beauty blenderım eskimiş olması sebebiyle KIKO'dan bir tanede blender attım sepete gerçekten ilk izlenim olarak beğendiğimi söyleyebilirim çok güzel bi şekilde şişiyor ve yeterince yumuşak biraz mıncıkladım üzerinde tırnak izide olmadı henüz onunda fiyatı 6.90 EUR  ve son olarak iki adette Smart Lip Pencil isimli dudak kalemlerimi alarak makyaj alışverişimi tamamladım onlarında renkleri 700-Terra di Siena Chiaro (hafif kahve bir ten) ve 712-Rosa Malva(mürdüm pembe arası ne çok koyu ne çok bağıran) bunlarında tanesinin fiyatları 2.50 Euro. Daha sonra şu an kullanmakta olduğum makyaj temizleyicim bitmek üzere olduğu için yeni bir makyaj temizleme suyuna ihtiyacım vardı ve etrafta gezinirken indirim reyonunda bana gülümseye Garnier'ın kusursuz makyaj temizleme suyu yaklaşık 10 TL gibi bir fiyatla beni çağırıyordu. Tabiki koşarak aldındı ve çıkıldı. Daha önce de uzunca bi müddet kullanmıştım ve gayet memnundum hala da öyleyim. :) yanlız ben bu tek fazlı ve yağsız olan makyaj temizleme sularını sadece yüzümde kullanıyorum suya dayanıklı malzemeler kullandığım için göz makyajımı temizlerken zaten az olan kirpiklerime fazlasıyla zarar veriyorlar. (Göz makyajım için Yves Rocher'in çift fazlı makyaj temizleyicisini kullanıyorum evet biliyorum fazla ucuz bir ürün değil ama yaklaşık olarak senede bir tane bitiyo sadece gözlerimde kullandığım için yani verilmeyecek bir parası yok :)). Evet böylece bu günkü alışverişim tamamlanmış oldu hem eksikler alındı hem yeni ciciler bakalım yeniler bende olmazsa olmazlar arasına girebilecekmi :) görüşmek dileğiyle :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder